Customer Support Manager

Αναζητούμε έναν Customer Support Manager που είναι fan της τεχνολογίας, με πάθος για οτιδήποτε αφορά web και digital τεχνολογίες και να διαθέτει πρώτα από όλα ικανότητα επικοινωνίας με πελάτες.

Ποιον ψάχνουμε:

  • Είστε δυναμικός και σας αρέσει να εξελίσσεστε;
  • Είστε επικοινωνιακός και σας αρέσει να δίνετε λύσεις;
  • Διαθέτετε πάθος για τις νέες τεχνολογίες και θέλετε να γνωρίζετε τα πάντα για αυτές;
  • Λατρεύετε να αντιμετωπίζετε καθημερινά νέες προκλήσεις;

Εάν ναι, ίσως έχουμε την κατάλληλη ευκαιρία για εσάς!

Αναζητούμε έναν ενθουσιώδη υποψήφιο που να απολαμβάνει την εξυπηρέτηση πελατών μέσα σε ένα ευχάριστο, φιλικό περιβάλλον μιας δυναμικής ομάδας (όχι call center). Η θέση δεν είναι entry-level αλλά αντίθετα κεντρική και νευραλγική στην λειτουργία όλης της εταιρείας.

Περιγραφή Θέσης

  • Καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες (τηλεφωνική και γραπτή) με στόχο το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε θέματα λογισμικού (κυρίως) αλλά και διαχείρισης συστημάτων
  • Διαχείριση κάθε εισερχόμενου αιτήματος, είτε κλείνει σε 5 λεπτά είτε κλείνει σε 10 ημέρες, με τον ίδιο επαγγελματικό και μεθοδικό τρόπο.
  • Χρήση ηλεκτρονικού συστήματος για συλλογή πληροφοριών και παρακολούθηση των αιτημάτων.
  • Άμεση και συνεχή ενημέρωση των πελατών σχετικά με τα αιτήματα τους

Απαιτούμενα

  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Μεθοδικότητα και οργανωτικότητα – θα πρέπει να χειρίζεστε πολλούς πελάτες και να γνωρίζεστε προσωπικά με τον καθένα
  • Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Πάθος για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών
  • Άριστες γνώσεις σε συστήματα CMS και E-Commerce (Joomla, WordPress, Magento κυρίως αλλά και Drupal, Opencart κλπ) και ευχέρεια στην παραμετροποίηση και την εγκατάσταση τους.

Προαιρετικά

  • Γνώσεις System Administration (Webservers, Mailservers, DNS)
  • Γνώση συστημάτων διαχείρισης Webserver (cPanel, Plesk, Webmin)
  • Εξοικείωση με τεχνολογίες Virtualization (VMware, HyperV, KVM)
  • Ευχέρεια στην χρήση Linux μέσω CLI
  • Γνώση σε εγκατάσταση και παραμετροποίηση λογαριασμών email (POP, IMAP)

Αν δεν γνωρίζετε τα παραπάνω, θα έχετε την ευκαιρία να τα μάθετε κατά τη διάρκεια της εργασίας σας.

Προσφέρουμε:

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
  • Ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον εργασίας
  • Την ευκαιρία να εργασθείς σε έναν οργανισμό που μεγαλώνει και εξελίσσεται.

Όλα τα βιογραφικά σημειώματα αντιμετωπίζονται ως εμπιστευτικά.


Γίνετε μέλος της ομάδας μας για να έχετε την ευκαιρία να:

grow Αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας δεξιότητες, συμμετέχοντας ενεργά σε ενδιαφέροντα projects, σε συνεργασία με έμπειρους και εξειδικευμένους επαγγελματίες
share Μοιραστείτε μαζί μας το πάθος για τις digital εφαρμογές, καταθέτοντας τις δικές σας φρέσκες ιδέες και γνώσεις
work Εργαστείτε σε ένα ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον το οποίο ενθαρρύνει τις πρωτοβουλίες και προσφέρει ευκαιρίες

Αποστολή Βιογραφικού

Αν ενδιαφέρεστε για την παραπάνω θέση, στείλτε μας το βιογραφικό σας, με μια πρόσφατη φωτογραφία σας, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα:

Το όνομά σας

Το email σας

Το βιογραφικό σας (pdf ή word)

Η συνοδευτική επιστολή σας (προαιρετικό)

Άλλες πληροφορίες (προαιρετικό)